9/9/10

San Diego Seranade

Last weekend, I did a little bit of tourism. I visited San Diego and it's surroundings for the 1st time and I've to say it was a nice surprise. I don't know why, I was expecting this city less classy and dirtier, and it was totally the opposite. I loved the the architecture, there was water everywhere (water = happy me), people seemed nice (well at the same time I didn't start talking to everybody..), beaches were clean...I felt like I was on vacation for a day. I'll definitely go back especially cause it's so close from my place, and next time I'll push the road trip to Mexico :)
This article wasn't sponsored by the city of SD k!

Le weekend dernier, j'ai fait ma touriste. J'ai visité San Diego et ses alentours pour la 1ere fois et j'avoue que j'ai ete agreablement surprise. Je ne sais pas pourquoi, je m'attendais a une ville moins classe et un peu crade, et ce fut tout le contraire. Architecture sympa, de l'eau un peu partout (rien de plus pour me rendre heureuse), gens coolos (en meme temps j'ai pas vraiment tapé la discute avec tout la ville), plages propres... je me suis sentie en vacances l'espace d'une journée. A refaire surtout que c'est vraiment pas loin de chez moi, et la prochaine fois je pense pousser le road trip jusqu'a Mexico :)
Cette article n'est pas sponso par la mairie de SD hein..!

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=




<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

Top & Purse H&M
Shorts, Shoes & Necklace Forever21

1 comment:

Cucu said...

Hey! Found your blog via chictopia! Love your pictures & your style!
Are you interested in following each other??? :) Hope to see you soon